سایت پردیس

اس ام اس

سایت پردیس

اس ام اس

تعبیر خواب دعوا

تعبیر خواب دعوا

تعبیر خواب دعوا , دعوا کردن در خواب , دیدن دعوا در خواب ، jufdv o,hf nu,h

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خواب دعوا دیده باشید.دیدن دعوا در خواب یکی از خواب های معمول است که ناخوداگاه انسان را مجبور و کنجکاو به دانستن تعبیر خواب دعوا می کند.

در این مطلب از سایت جسارت می خواهیم در مورد این موضوع صحبت کنیم. امیدواریم این مطلب جوابگوی نیاز شما سروران گرامی باشد.

ممکن است برای تعبیر خواب خود نیاز داشته باشید که تعبیر خواب جنگ را نیز بدانید با کلیک بر روی لینک آبی رنگ به صورت خود به خود به این صفحه منتقل خواهید شد.

تعبیر خواب دعوا از دید منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر دیدن دعوا کردن با فردی نا آشنا این است که از فردی از فامیل خود آزردگی پیدا میکنید اما بعد به صلح و دوستی ختم میشود.

اگر در خواب خود دیدید که با فردی آشنا دعوا و جر و بحث می کنید اگر او با شما دعوا می کرد که معنی خواب این است که غریبه ای به شما محبت می کند و یا ممکن است با انسان بزرگ و نیکوکاری برخورد داشته باشید.

اگر شما با آشنا دعوا می کردید که معنی خواب این است که شما به یک انسان غریبه محبت و کمک می کنید.اگر در خواب دیدید که شما دعوا نمی کنید ولی دو نفر دیگر با هم دعوا می کنند معنی این خواب این است که اتفاقی می افتد که باعث شادی شما می شود.

تعبیر خواب دعوا , دعوا کردن در خواب , دیدن دعوا در خواب ، تعبیر خواب دعوا با چاقو

معبرین غربی و اروپایی

دعوا کردن می تواند دلیلی بر این باشد که شما در زندگی روزانه خود از بحث و درگیری و دعوا رنج می برید. اصولا این چنین خواب ها همه دلیل بر مشکلات شخصی فرد است و به کسی ربطی ندارد حتی اگر کسی که با او دعوا می کند آشنا باشد مثلا برادر یا همسرش باشد.

اگر شما در خواب خود دیدید که با همسر یا عشق و یا نامزد خود دعوا می کنید معنی اش این است که شما تلاش می کنید تعدادی از احساسات درونی خود را حذف کنید مثلا آدم دل رحمی هستید ولی تصمیم گرفته اید دیگر دل رحم نباشید.

دعوا کردن با کسی که او را نمی شناسید می تواند به این معنی باشد که شما در آینده دچار بدشانسی های زیادی می شوید.

اگر دیدید که در خیابان در حال دعوا هستید یک دوره آشفته در زندگی خود خواهید داشت.

تعبیر خواب دعوا , دعوا کردن در خواب , دیدن دعوا در خواب ، تعبیر خواب دعوا با مرده چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.